De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zaterdag 22 oktober 2011

1776 trappen in 21 minuten en 23 seconden

Donderdag was eindelijk de verwachte klim naar het bezoekersplatform van de CN tower. Bijna 350 meter en 1776 trappen recht omhoog. Met een team van 10 Quarkmedewerkers deden we mee aan dit evenement om geld in te zamelen voor lokale sociale porjecten. Als team haalden we hiermee $4000 op.

Het duurde een hele lange tijd voordat je eindelijk aan de klim mocht beginnen. Eerst moest je wachten om naar de CN tower te mogen wandelen. Vervolgens ging je door twee security checks. En toen mocht je dan eindelijk de eerste trappen omhoog nemen. Na het harde trainen viel de klim eigenlijk reuze mee. Ik kon in een ruk door; en hoefde dus niet te stoppen om de spieren rust te gunnen. En kwam daardoor ruim binnen mijn doelstelling van 25 minuten boven; 21 minuten en 23 seconden.

De klim was zeker een hoogtepunt van een drukke week; maandag en dinsdag werd er nog getraind, woensdag nam ik rust. Heel grappig; woensdagavond kreeg ik een oud-klasgenootje op bezoek. Ik denk dat ik Raimond Honig vanaf de 2e klas VWO uit het oog verloor, maar dankzij de sociale media van de nieuwe digitale wereld kwamen we toch weer in contact. Raimond is nu spreker en trainer, en zou vrijdagochtend presenteren op een congres in Toronto. http://www.raimondhonig.com. Het was apart om na zo’n 25 jaar weer eens bij te praten en hem trouwens toch direct weer te herkennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten