De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zondag 19 februari 2012

SPAM!?

Na een druk weekje in Australie, op de weg naar huis tijdens een tussenstop in Auckland,  dacht ik “laat ik weer eens mijn blog bijwerken”. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een melding van meneer Google dat mijn blog verwijderd is vanwege een SPAM klacht. Waaatttttt?! Hebben de Oma’s geklaagd over het teveel spammen van hun kleinkinderen? Heeft de gemeente Vancouver geklaagd dat ik Toronto spam? Hebben alle restaurants in Toronto, waar we nog niet uiteten zijn gegaan (en dat zijn er heul veul), geklaagd over het noemen van de restaurants waar we wel gegeten hebben? Heeft Disney geklaagd over het spammen van Canada’s Wonderland (rustig maar Walt, jullie zijn eind maart weer  aan de beurt)? Heeft mijn concurrent geklaagd dat ik tijdens mijn laatste Antarctica trip erg positief was over Quark Expeditions (sorry guys, we zijn nu eenmaal de beste naar de pool). Heeft de PVV in Nederland nu ook een meldpunt poolreizigers ingesteld? Of is dit gewoon een behoorlijk ziekelijke grap?

Welnu, ik weet nog niet wanneer ik mijn blog terugkrijg van meneer Google. Wat ik bijzonder teleurstellend vind is dat ze niet even op het blog gekeken hebben. Ik bedoel; je hoeft geen Nederlands te spreken om aan de foto’s te zien dat dit geen blog is waar commercieel gespamd wordt. Meneer Google, je zat er even goed naast.

UPDATE; we zijn weer live met de nadrukkelijke excuses van meneer Google!

1 opmerking:

  1. Ook Guidetti maakt wel eens een foutje, Google dus ook. Of mag ik dat niet zeggen ( spam ).

    BeantwoordenVerwijderen